Wednesday, August 18, 2010

Aku mahu bertemunya..

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah,
Yang Maha Pengasih, Lagi Maha Penyayang


Sudah beberapa hari aku menatap gambarnya..
entah kenapa dia menjadi pilihanku..
Aku menatap wajahnya..
kutatap dan terus menatap..

Baru kusedar..
Aku sebenarnya rindu..
Ah, kenapa rasa rindu ini terlalu menebal..
Aku tahu siapa aku..

Kutahu..
Kita tidak mungkin berjumpa di alam realiti..
Terkadang dan selalu dia menghiasi mimpiku..
Aku tersenyum untuk seketika..
Terasa bahagia mengisi kekosongan diri..
Tapi hanya sekejap cuma..
Ku tersedar dari mimpi dan terus menangis..
Oh ya.. aku hanya bermimpi

Aku mahu bertemunya..
Tertawa dan berkongsi kisah suka dan duka..
seperti dahulunya aku dan dia..
Bisakah Tuhan mendengar impianku?

Aku mahu bertemunya..
tapi aku sedar, aku belum bersedia..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin