Friday, May 1, 2009

Wajah Baru

بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah,
Yang Maha Pengasih, Lagi Maha Penyayang.

Petang tadi saya baru sahaja selesai menempuh peperangan yang dahsat. Bak kata orang, "killer subject". Memang bisa membunuh. Uhh... Saya serahkan segala urusan kepada ALLAH. Dia yang selayaknya menilai dan menentukan. Semoga saya menjadi insan yang lebih tabah.

Perasan tak wajah baru blog ni? Saya bukanlah peminat warna biru. Tapi, macam tersuka pulak dgn template baru ni. Dan kalau ade yang perasan, background ni nak dekat2 sme dgn seseorang. Sape ye? Opss...Kebetulan!

Berbaki satu sahaja lagi paper, saya ingin menujukan seeklusif penghargaan buat tiga insan yang sebenarnya boleh dikira banyak membantu saya sepanjang minggu exam ini. Insan tersebut adalah rakan2 saya. Ms A, Ms N dan Ms S.

To Ms A - terima kasih kerana sudi mendengar perkabaran diri ini. Teruskan menjadi sahabat yang mengambil berat akan sahabatmu yang lain. Semoga ALLAH menbalas semua kebaikanmu. Maaf andai tercipta jarak antara kita. Dengan adanya jarak itu, putiklah rindu di hati.

To Ms N - As I said, ajakan kita ke jalanNya dalam kita tak sedar kemungkinan menjadi perantara terbukanya pintu hidayah. I'm appreciate it very much, Thanks a lot to be there. Kadang2 kita tak perlu membuka mulut untuk melahirkan rasa hati.

To Ms S (sape?Syamila ke?) - Terima Kasih banyak2. sebab jadi coursemate terbaik. Saat diri ini dalam keadaan kritikal tidak terkata, Ms S hadir dengan jayanya. Semoga ALLAH jua yang membalasnya. Doakan kejayaan bersama.

Tak tahulah kenapa suka sangat beri kata penghargaan kat sini. kat mulut tak terkeluar pulak. Dats y la... Ape2 pun selamat ber"exam" kepada yang sedang dan bakal menempuhi exam. Jangan lupa panjatkan pengharapan yang tinggi kepadaNya. Sesungguhnya Dialah yang menentukan adanya kita di sini saat ini.


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin